Pagina's

donderdag 9 maart 2017

Deep as the Ocean

Hallo allemaal,

Hierbij mijn eerste bijdrage op dit blog. Ik zal me eerst even kort voorstellen ik ben Lia Loonen en ben woonachtig in Dongen. Mijn grootste hobby is kaarten maken en ben hier al zo'n 28 jaar mee bezig en ik kan jullie zeggen het verveeld nooit! 

Ik vind het daarom ook een grote eer dat ik vanaf nu lid mag zijn van het Noor&Zo Designteam. Jullie hebben me misschien al wel is gezien op de grote workshopdagen, waar ik ook altijd met veel plezier naar toe werk. Ik zal op het blog regelmatig mijn creaties laten zien en hoop jullie hiermee te inspireren, want wat is het toch leuk om kaarten te maken en te werken met de nieuwste producten van Noor&Zo.

6013/0342 Knipvellen Seaside Greetings

Vandaag een kaartje met het leuke zee thema met de mallen van Under the Sea. Voor de basis heb ik een Shape Art model van Dutch Doobadoo gebruikt.


Noor! Design heeft leuke pakketten met plaatjes, deze heb ik er bij gebruikt. Ze passen perfect bij de mallen en stempels.

6410/0360 Stempelset At the Sea Teksten

Dit is de stempel set die ik er bij gebruikt heb.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Lia Loonen

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart ! Dat zee-thema is toch wel erg tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Lia en veel succes en plezier bij het team van Noor en Zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lia veel succes bij het Design team van Noor& Zo, en heel veel plezier.
    En wat een mooie kaart


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Liam, heel veel succes bij Noor,dat zal je vast lukken 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd en wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Mijn favoriete thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je plaatsje in het team, maar je hoort daar zeker bij, je maakt supermooie kaarten.
    Dit is ook weer zo'n mooie :-)

    BeantwoordenVerwijderen