Pagina's

woensdag 5 april 2017

Baby Boy


Hallo allemaal,

Babykaarten hebben we zo nu en dan ook nodig, dan zijn komt het baby stansblok wel heel goed van pas.



De basis heb ik gemaakt van blauw en wit cardstock en het designpapier komt uit het baby stansblok. Een ideaal blok, want er zitten naast het designpapier ook bijpassende plaatjes, labels, banners en teksten in.

6011/0384 stansblok Baby

Zo krijg je heel makkelijk en snel een mooie kaart. Langs de randen heb ik de randstans met hartjes gebruikt, deze past er zo schattig bij.


Aan de bovenkant heb ik de sterrand gebruikt, deze vind ik ook erg leuk bij jongens kaarten passen.
 

Het plaatje heb ik geplakt op de mooie vierkante stansmal.


De kinderwagen komt uit de one of a kind baby set.

6002/0638 One of a Kind Baby

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren,
groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten