Pagina's

donderdag 20 april 2017

Baby

Hallo Lezers,

Deze keer laat ik jullie de te gekke letters van Dutch Doobadoo
zien. Ik heb er een babykaart van gemaakt.



 Ik heb het designpapier gebruikt van "la vie est belle, little miracle". 

470.990.010 Dutch Stencil Art Alphabet A-Z

Een geweldig stansblok met vele mogelijkheden.


 En aangekleed met de stansmallen van "One of a kind Baby". 

6002/0799 One of a Kind Alfabetbanner 29 st

Die past er natuurlijk te gek bij!


Kijk hoe leuk ik de vlaggenlijn heb gebruikt  een mal die je eigenlijk niet meer kunt missen.

De stempel die ik gebruikt heb is van" Wild rose" is het geen schatje, deze heb ik ingekleurd met de Brushmarkers.

De letters zijn zo leuk, je kunt er ook een hele leuke slinger van maken voor een verjaardag of geboorte met naam.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: