Pagina's

woensdag 26 april 2017

Flowers & Butterflies


Hallo allemaal,

wie houdt er nu niet van bloemen en vlinders? Ik vind het altijd erg leuk voor op m'n kaarten.


De  basis heb ik gemaakt met een card art mal van Dutch Doobadoo, welke ik iets vergroot heb zodat deze mooie mal er goed op past.

6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

De basis is van wit cardstock met daarop het mooie carpe diem designpapier.


Bovenaan heb ik de bloemetjes uit de one of akind lente set geplakt, deze staan ook super leuk aan de bovenkant van je kaart als randstans.


In het midden deze prachtige ovale bloemenstans. Ik vind hem echt super mooi! Het geheel heb ik afgemaakt met wat kantjes en bloemetjes.

6002/0700 One of a Kind Lente

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, 
groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten