Pagina's

maandag 17 april 2017

Friends

 Hallo Lezers,

Vandaag heb ik me laten inspireren door Miranda, dit model is zo leuk om te maken.








Ik heb hier een plaatje van stamping Bella ingekleurd met Sennelier.

De ontzettend leuke spring set stansjes van Joy!Crafts passen er perfect bij.


De nieuwe grasrand van Noor! Design is mooi hoog en ik heb er nog wat leuke bloempjes ingestrooid.

6002/0641 Stans Garden Grasrand 6002/0774 Little Happines bloemen


 Dit is mijn kaartje voor deze week, bedankt voor het bezoeken van het blog en graag tot volgende week

knutselgroet Corry

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

  1. Ondanks dat het weer niet lekker is voel ik me door jou kaartje de lente in huis komen.
    Heel leuk kaartje Corry
    Groetjes Lutgart

    BeantwoordenVerwijderen