Pagina's

zaterdag 8 april 2017

Just Married

Hallo dames,

Afgelopen dinsdag heb ik weer een avondworkshop mogen geven bij Noor & Zo aan 16 dames in onze winkel Noor & Zo waar bij we altijd een kaartje maken. Ik had gekozen voor de nieuwste materialen dus de nieuwe Noor mallen en het nieuwe Maja Design papier.


De basis is gemaakt met een mal uit de Noor! Design Crafty Boutique set. En we hebben met zijn allen natuurlijk heerlijk gespeeld met de nieuwe ovalen No End mal van Noor! Design.


Bij deze mal zitten ook nog allemaal leuke kleine bloemetjes en blaadjes die je weer kunt gebruiken op je ovaal. Ik heb ze gestanst uit 2 verschillende printjes van het Maja Design papier. 


De teksten zijn gestempeld met stempels uit een Noor! Deisgn Sending Love stempelset. 


De Cupido past ook wel bij deze liefdeskaart. Dit is een Vintage Flourishes mal. 


Ook hebben we op deze kaart gebruik gemaakt van het nieuwe blauwe hoekmalletje van Noor met de vlinders. Je kunt deze op verschillende plaatsen achter je designpapier steken voor een speels effect.


We hebben weer een gezellige avond gehad met zijn allen. 
Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met dit kaartje!

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten