Pagina's

vrijdag 5 mei 2017

Bella Italia

De chipboard bladen van Dutch Doobadoo kreeg ik opgestuurd en daar heb ik dit minialbum mee gemaakt. 

Zes bladen op verschillende formaten trapsgewijs gesneden en beplakt met het mooie papier van Maja Design. Deze paste precies bij mijn foto's van onze vakantie in Italië.


De geweldige slinger voorop is van de leuke one of a kind alfabetbanner vlaggetjesstans van Noor! Design. 


Super leuk. Kleurtje erachter en je hangt ze op als een slinger.

Iedere pagina heeft ik aangekleed met foto's en stansen van Noor! Design. Zoals deze leuke little happines bloemetjes.


De leuke zeedieren van Noor! heb ik met distress inkt faded jeans in de stans gekleurd. 



Rechts heb ik het raampje van Noor! gebruikt. 



Van de one of kind tuinset heb ik de takken en bloemetjes stansjes gebruikt. 


Met een alfabetstans van Joy!craft is de tekst gardameer gemaakt. De zeemeeuw is samen met de vuurtoren een set van Noor! Design. 

Op de linkerpagina is het bootje van Joy!craft gebruikt en past mooi bij de schitterende gondelboten van Venetië. Daar zijn we in de vakantie 1 dag naar toe geweest. 

6002/0655 Under the Sea Zeehond, Dolfijn, Kwal6002/0654 Under the Sea Koraal

Schitterende stad is Venetië.
Op de rechterpagina staan we op het San Marcoplein. De mooie vlinder is een stans van een set van Noor! 

De vlinder heb ik een glitterlaagje gegeven met de wink of stella glitterpen.
Op de laatste 2 pagina foto's van het San Marcoplein met natuurlijk de duiven. Proberen die op je hand te krijgen is een leuk spel. De meiden hadden engelengeduld. Hier de swirlstans en nog keer de vogelstans gebruikt. Het is een super vakantie om op terug te krijgen en we gaan dit jaar op herhaling voor het eerst.

 6002/0781 Life is a Journey Zeilboot & Oldtimer

Dit is mijn project weer voor deze week. Erg uitgebreid maar leuk om aan te werken. Nog een hele fijne en creatieve dag!
Groetjes Vera



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten