Pagina's

vrijdag 19 mei 2017

Sea You

Met het mdf label van Joy!crafts heb ik deze zomerse tag gemaakt. Met de nieuwe zeedieren stans van Noor! Design, erg leuk.


Eerst heb ik het label wit gemaakt met de witte gesso van Dutch Doobadoo.  Daarna aangekleed met het leuke papier van Under the Sea.
 

Het plaatje van de schildpad komt van het leuke knipvel Seaside greetings. Daaroverheen de glazen bol die Corina ook gebruikt heeft voor haar workshop op de laatste scrapbookworkshopdag in Waspik. Om de foto heen zit de nieuwe mal van Joycraft Bubbels. Errug leuke mal!
 Verder is de tag aangekleed met de leuke sea animals waarvan er heel veel op een stans zitten van Joy!crafts. Deze met wit cardstock uitgestanst en verder gekleurd met 2 kleuren distress inkt.


 Voordat ik de zeedieren en de schildpad aanbracht heb ik eerst op het papier de transparante pasta van Dutch Doobadoo aangebracht met het bubbeltjes stencil. Net echte waterdruppels zo. Verder heb ik ook nog de losse waterbubbeltjes stans gebruikt en aangebracht.

De leuke zeeplantjes komen ook van een stans van Noor! Design. 

De tekst is van de stempelset At the Sea teksten.



 En zo is het een heel zomers label geworden. Erg leuk die nieuwe stansen van Joy!crafts. Sea you!

Dit is mijn creatie voor deze week. Bedankt voor je aandacht en eventuele reactie!! Altijd leuk! Ik wens je nog een hele fijne en creatieve dag!

470.715.037 Mask Art Golven

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten