Pagina's

dinsdag 16 mei 2017

Spring

Hallo,
 Vandaag laat ik jullie één van mijn favoriete modellen zien! Dit model heb ik ooit van mijn collega Miranda Bouhof gekregen en sindsdien maak ik hem iedere keer weer.

Het design papier is van de serie" Carpe Diem".

6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

De rand is een blauwe rand mal van Noor.


De bloemen heb ik gemaakt met de Floral Flourishes mal. Deze bloemen heb ik gemaakt door iets dunner papier te gebruiken en dat dan nat te maken met glimmering mist. 

6002/0784 Blauw Rand met waaiers6002/0785 Blauw

Toen bij elkaar gefrommeld,  even op laten drogen, en weer uit elkaar gehaald.


Een leuke veelzijdige mal erachter en je hebt weer een mooi eindresultaat.


Graag weer tot volgende week en voorjaarsgroetjes van,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten