Pagina's

maandag 15 mei 2017

Sun,sea en Serenity

Hallo Lezers,

Met de zomer in aantocht ben ik aan de slag gegaan met de strandhuisjes van Dutch Doobadoo.


Je kan er lekker veel op kwijt. Ik heb er veel stansjes uit de zee serie van Noor! Design op gebruikt. 


Het plaatje wat ik heb gebruikt is van Mo Manning en ingekleurd met colourblend potloden van spectrum Noir. 


Een klein beetje natuurlijk materiaal tussen de stansjes doet het altijd goed, onderin de post kun je zien welke stansjes ik allemaal gebruikt heb.

470.990.000 Card Art Beachhouse

Nog even het hele kaartje.


Dan wens ik jullie weer een gezellige knutselweek en graag tot volgende week.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking:

  1. zo mooi!!! al die mooie stansen die erbij horen, moet goed kijken, want ik denk dat ik ze allemaal heb

    vind ik gewoon toppie!!!

    grtjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen