Pagina's

donderdag 29 juni 2017

25 jaar Getrouwd



Hallo Allemaal,

Een kaart voor een 25 jarig huwelijk maak je speciaal door een trouwfoto te gebruiken van het bruidspaar zelf.


Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van de nieuwe papier collectie van 
"Secret Garden".

6011/0531 Paper bloc Secret Garden

Ook heb ik een Shape art gebruikt van Dutch Doobadoo.


Ik heb ook een kaartje geprint met de huwelijksdatum dat maakt het ook nog persoonlijker.

6002/0699 Blauw ornament met bloemen

De Bloemetjes zijn uit de Serie" Little Hapiness". En heb daar heb ik een pareltje op geplakt


Ook weer een leuke Blauwe Noor! mal er achter gebruikt.


Hier zie je de bloemetjes in detail zijn ze niet schattig!

6002/0774 Little Happines bloemen

De blaadjes komen ook zo uit de mal met de nerfjes er al in.


Ik hoop jullie weer wat ideetjes te hebben gegeven hoe je een kaart heel persoonlijk kunt maken.

6002/0939 Garden Leaves

groetjes en tot een volgende keer weer,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten