Pagina's

zondag 4 juni 2017

Ik kom je even Opfleuren



Hallo Allemaal, vandaag mijn eerste blog bericht als nieuw DT lid van Noor & Zo.

Ik zal mezelf eerst even voorstellen.  Mijn naam is Miranda Kosmeier.  Op Facebook en blogger te vinden als Miranda k / Miranda k creatief.  Ik ben 32 jaar en woon in een klein dorpje net achter Groningen. Getrouwd met de allerliefste en moeder van 2 stoere jongens. Kaarten maken doe ik nu 2,5 jaar. Gek op het inkleuren van stempels. Daarnaast nog zoveel meer wat ik ook leuk vind om te doen.  Een eigen style? Een kaart moet voor mij in 'balans' zijn, pas dan is hij af. Ik laat jullie snel mijn eerste kaart zien.




Ik heb als basis wit en kraft cardstock gekozen met hierop het vrolijke design papier uit Noor's favourites 6011/0396.  Een paper bloc met allemaal favoriet-jes.

6011/0396 Paper bloc Noor's Favourites

Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met mijn markers. Uitgesneden met bijbehorende mal uit de set 6002/0533. De grote vierkante mal uit wit cardstock gesneden en deze gemat op donker groen cardstock. Zo springt de mal er nog mooier uit.



Achter deze mal zie je nog een strook fijn ribbelkarton,  Ribbelkarton is bij mij favoriet en kan je dan ook vaak  weer terug vinden op mijn kaarten. 

6003/3002 Little Happines brievenbus

Zie je het leuke brievenbusje? 6003/3002. Ook erg leuk om zo tussen je bloemen te verwerken.



De twee vlinders 6003/0033 maken het geheel nog vrolijker.


 Een bijpassende tekst op de banner 6002/0386 om het helemaal af te maken.

6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen opfleuren met mijn kaart.
Tot snel!

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Je kaart is echt een plaatje! Veel plezier in dit leuke team! Maak.ons maar weer gek met mooie Noor creaties!

    Xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Miranda , prachtige kaart . Veel plezier in het team van Noor&Zo
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Miranda. Leuk hoor en de kaart weer top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor je, gefeliciteerd!
    Het is zoals gewoonlijk weer een prachtige kaart geworden!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He, wat gaaf. Van harte gefeliciteerd! We hopen veel mooie creaties van je voorbij te zien schuiven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat en heel veel plezier in het team van NoorenZo. Je hebt een mooi kaartje gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen