Pagina's

vrijdag 16 juni 2017

My first Xmas



Hallo allemaal

Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien ondanks het warme weer. Ik heb daarvoor de leuke de leuke mal van Dutch Doobadoo gebruikt en wel de vlieger.


Ik ben met kraft aan de slag gegaan en daarna gemat met wit cardstock en het design papier uit de serie happy holidays.

Het plaatje heb ingekleurd met mijn copics en de rand van muts bewerkt met sneeuw glitter.


Het plaatje heb ik verwerkt op het hart wat bij de vlindermal hoort en daarom heen heb ik de leuke kersttakjes bewerkt die ik weer met de blending tool en met vintage photo heb bewerkt.


De leuke tekst my first christmas heb ik aan de zijkant van de vlieger gedaan.


Op de hulst takjes heb ik een paar rode strassteentjes geplakt en een paar bloementjes  erop verwerkt. Wie weet zet dit jullie ook aan om leuke kerstkaartjes te maken. 

6002/2047 Noor! Design Holly Leaves   6002/2026 Happy Holidays Santa with Sleigh

Fijne dag en tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten