Pagina's

vrijdag 23 juni 2017

Sailing home

Hallo allemaal

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met de Dutch Doobadoo mal lighthouse.


De basis is van wit cardstock en het designpapier is van seashore.

De golven zijn gemaakt met de blauwe wave rand uit de serie under the sea net als de dolfijn en zeehond.


Tussen de golven een flessenpost en een visje verwerkt en de schuimkoppen heb ik gemaakt met witte gesso en wat glitter erop.


Op de vuurtoren heb ik een roer geplakt die net als het visje van label art nautical is en de steentjes op de vuurtoren komen uit de blauwe vieuw master mal waarvan ik de randjes met distress inkt heb verwerkt.


Verder heb ik om de vuurtoren de meeuwen laten vliegen en een verdwaalde vlieger die in het visnet terecht is gekomen en een passende tekst stempel gebruikt.



Ik zeg graag tot de volgende keer en een fijne dag allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten