Pagina's

zondag 25 juni 2017

Winter

Hallo Allemaal
Vandaag een winters kaartje voor jullie om af te koelen. Ik ben aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo Shape Art.
470.713.143


Als basis heb ik kraft papier gekozen met hierop wit en vervolgens het design papier erop gemat.

470.713.143 Dutch Doobadoo Shape Art


Het design papier met de dotten komt uit het Noor's Favourites paper bloc.

6011/0396 Paper bloc Noor's Favourites


Het plaatje is van Sylvia Zet en heb ik ingekleurd met mijn markers.
Vervolgens deze gemat op bijpassend cardstock.


Zie je die leuke ronde mal achter het plaatje? Het lijken wel ijskristallen. De stempel 'My wish list' heb ik gebruikt op het design papier met het hout motief en vervolgens uitgeknipt.

6002/0458 Blauw Rond

Achter het ribbel karton zie je nog de Icecles rand uit de Winter Wishes collectie. Wist je dat je in de webshop van Noor&zo alle collecties kunt vinden? Zo is het zoeken naar specifieke producten nog makkelijker. De kerstbomen heb ik voorzien van een klein beetje witte gesso.

Fijne Zondag


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten