Pagina's

maandag 4 september 2017

Hang On


Hallo Lezers,

Hang on! Wat vind ik dit een grappig plaatje. Verwerkt op een rechthoekige kaart waar ik de hoeken rond van heb gemaakt.


Het plaatje is ingekleurd met wax potloodjes in rood en zwart. De rest van het kaartje heb ik in dezelfde tinten gehouden. Het mooie papier van de Out of Africa serie past er perfect bij. 


In de hoek van het plaatje heb ik een mooie nieuwe mask van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik met een kwastje en distress inkt opgebracht.

470.715.809 Mask Art Butterfly  

Zie je hoe mooi dat is.


Verder heb ik het mooie nieuwe takje en de kleine bloempjes van de little happines  bloempjeslineaal gebruikt.


Aan de bovenkant van het plaatje steekt de vlinderrand onderuit.

6002/0389 Blauw Rand vlinders

Hier en daar nog wat parellint en een veertje dat maakt dit kaartje af.


Nog even het hele kaartje. Bedankt voor het bezoeken van het blog en heel graag tot een volgende keer.

6002/0939 Garden Leaves

groetjes.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten