Pagina's

vrijdag 29 september 2017

Santa is Comming




Goedenmorgen allemaal,

Vandaag weer een kerstcreatie van mij en als basis heb ik de Dutch Dooabdoo Shape Art Cloud 470.713.145 genomen die ik in totaal zes keer heb uitgeknipt met als basis kraft en wit cardstock.


En het design papier wat ik heb gebruikt is shabby christmas paperbloc .


Het plaatje komt uit de knipvellen serie holiday greetings- let it snow en heb ik op cardboard ribbelkarton geplakt en daar de mooie stans op verwerkt.


Natuurlijk ook de pinetrees gebruikt en de leuke bingo stempel.


Verder is alles een beetje bewerkt met witte gesso om het en winterse uitstraling te geven  en boven aan de kaart santa lekker op zijn slee te laten rondvliegen.


Bij het plaatje ook de tekst winter geplakt met daar achter in kraft.


Een bloementoefje gemaakt met daarin een roosje van de roll up rose mal verwerkt en verschillende takjes die ook weer bewerkt zijn met gesso.


Ik hoop dat jullie er weer wat ideeen van kan opdoen en ik zie jullie graag een volgende keer weer. Fijne dag allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 

























1 opmerking: