Pagina's

vrijdag 6 oktober 2017

Autumn



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kaart gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art Label 470.713.125.



Als basis heb ik kraft en ecru cardstock genomen en verder bewerkt met design papier falling leaves.


De herfst met zijn mooie en warme kleuren komen met dit design papier helemaal tot zijn recht.


En dit heerlijke bankje zomaar ergens in een bos komt van de knipvellen serie season greetings.


En zoals je vaak ziet als het herfst is kom je paddestoelen en spinnen en spinnenwebben tegen.


De griezeligge spinnen zijn van Dutch Doobadoo Paper Art Spider  en kan je overal in en op zetten.


Ik heb zelfs een spinnentje in het gras los gelaten tussen de mooie paddestoelen.


De paddestoelen heb ik tussen twee graskantjes gedaan een al iets oudere mal en de nieuwere voor een mooier effect.


En met dit mooie herfstweer schieten ze met recht als paddestoelen uit de grond.


Ik hoop dat ik jullie weer heb geinspireerd met dit herfst tafareeltje en zie jullie graag een volgende keer weer. 

Fijn weekend allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)













































Geen opmerkingen:

Een reactie posten