Pagina's

zondag 1 oktober 2017

BOO!

BOO!

Dat is schrikken he? Het is bijna weer zo ver. Halloween! Nou moet ik eerlijk zeggen dat wij hier in het noorden van het land er maar weinig aan doen. Hier en daar een leuke winkel etalage of een uitgeholde pompoen bij de voordeur. Misschien komt het doordat wij het Sint-maarten feest vieren? Een Halloween kaartje vind ik elk jaar weer leuk om te maken.


Deze Dutch Doobadoo shape Art  label komt uit de nieuwe collectie die nu in de winkel ligt. Wat is de nieuwe collectie weer mooi! Welke is jullie favoriet?

470.713.157 Shape Art Label 5
470.713.157 Shape Art Label 5


Dit Halloween stempeltje is van LOTV en ingekleurd met mijn markers. Het design papier heb ik aangepast aan de kleuren van het stempeltje. Uit verschillende papierblokken komen de lagen design papier, o.a uit het nieuwe papier blok Falling leaves.

6011/0540 Paper bloc Falling Leaves
6011/0540 Falling Leaves

 Achter het design papier zie je de sterrenrand van Noor! Design. De paarse sterren heb ik gemaakt met behulp van de Vintage Flourishes mal. 6003/0072.


De sterren passen perfect bij het kleine tovenaars meisje. Achter het afdrukje heb ik wat kaasdoek verstopt voor een leuk Spooky effect.

 6002/0397 Blauw Rand met sterren
6002/0397 sterren rand

De pompoenen kunnen natuurlijk niet ontbreken op een Halloween kaartje. Het gezichtje heb ik er zelf opgetekend. Op het internet kun je veel verschillende pompoen gezichten vinden.


Vieren ze bij jullie wel  Halloween? Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie het vieren. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart.

6002/0969 Autumn Herfst Pompoenen

6002/0969 Pumpkins

Leuk dat jullie weer kwamen kijken.
Fijne Zondag

Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.157 Shape Art Label 5 6011/0540 Paper bloc Falling Leaves 6002/0397 Blauw Rand met sterren 6003/0072 Vintage Flourishes sterren  6002/0969 Autumn Herfst Pompoenen

1 opmerking: