Pagina's

zondag 8 oktober 2017

Chubby Witch

Hallo allemaal

Leuk dat jullie weer komen kijken hier op het Noor & Zo blog. Vandaag laat ik jullie een herfst kaartje of is het meer een Halloween kaartje geworden met deze heks in de hoofdrol?



Als basis heb ik gekozen voor de Dutch Doobadoo Shape Art Frame 470.713.146

470.713.146 Shape Art Frame

Zie je die mooie grote mal achter het plaatje? Deze heb ik gemaakt met de blauwe vierkante mal van Noor 6002/0533. Hiervoor hem ik hem een keer uitgesneden en ge-embost. Daarna nog een keer door mijn snijmachine gedraaid maar dan alleen om hem te embossen. Daarna de twee mallen op elkaar gelegd. De onderste rode mal valt nu precies in de bovenste witte mal. De buitenste randen van de onderste (rode) mal knip je er dan vanaf, deze zie je toch niet meer.

6002/0533 Blauw Vierkant met cirkel
 6002/0533 Bauwe vierkant met cirkel

Het plaatje is van Mo Manning - Chubby Witch en ingekleurd met mijn markers. De kleuren heb ik aangepast aan het design papier.


 Het papier komt uit Paper bloc Secret Garden 6011/0531. Een hele leuke papier set met mooie oud roze tinten.


Deze keer heb ik de paddenstoelen rand tussen het hoge gras verstopt. Zo leuk om daar mee te spelen. De rood met witte stippen paddenstoel heb ik gemaakt van het design papier uit de set. Een prachtig vel met dots, en zo past het helemaal bij het geheel.


 De randjes heb ik verder nog bewerkt met Distress inkt. Ik gebruik hier zelf vaak de kleur Walnut stain.


6002/0970  Herfst Paddenstoelen


Ik wens jullie een hele fijne zondag.
Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/0970 Autumn Herfstpaddestoelen 6002/0533 Blauw Vierkant met cirkel 470.713.146 Shape Art Frame
Mini Distress Ink Pad  Walnut Stain6002/0969 Autumn Herfst Pompoenen 6002/0199 Wolken (3st) 6002/0495 Under the Sea  Drijfhout (3st)

1 opmerking: