Pagina's

woensdag 25 oktober 2017

Happy Halloween!


Hallo allemaal,

het is bijna zover, 31 oktober de dag van Halloween, lekker spoken!


De basis heb ik gemaakt van zwart cardstock met daarop het toffe bijpassende Halloween papier. Het plaatje komt uit de knipvellen set van Noor design.


In de hoek heb ik het spinnenweb geplakt met de spin, die natuurlijk niet mag ontbreken. Het witte kruis op zijn rug heb ik erop gezet met een witte sharpypen.



Op de leuke pompenenset heb ik met een zwarte fineliner gezichtjes erop getekend.



De spookjes komen van het Halloween laser art vel van Dutch Doobadoo. Het spinnenrag zijn gewoon wat uit elkaar geplozen watten.



Als je de kaart opent komt dit zo naar voren, de kat komt ook uit het Halloween laser art vel van Dutch Doobadoo.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en wens ik jullie alvast een happy Halloween! Groetjes





Geen opmerkingen:

Een reactie posten