Pagina's

maandag 13 november 2017

Autumn


Hallo Allemaal,

Het is nog herfst en deze kaartjes zijn zo leuk om te maken dat ik er nog een gemaakt heb.


Voor de basis van deze kaart heb ik een shape art frame van Dutch Doobadoo gebruikt. 1x uit kraft 1x uit wit cart stock en verder het mooie designapier van het paperblock falling leaves.


Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met colour blend potloden en heb ik gemat op de sierlijke blauwe mal.

6002/0971 Blauw Klok



Wat zijn ze leuk de paddenstoeltjesvan Noor! Design! 

6002/0970 Autumn Herfstpaddestoelen 

Ik heb ze witte stippen gegeven met de Sharpie marker.


De vogelverschrikker moet de boel in de gaten houden.


De pompoenen zijn echt wel mijn favoriet voor  de herfst, uit wit gestanst en helemaal op kleur gemaakt met distress inktjes. 


Dit is mijn kaartje voor vandaag.

knutselgoet 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    6002/0970 Autumn Herfstpaddestoelen  6002/0798 At the farm - Vogelverschrikker6002/0969 Autumn Herfst Pompoenen 6002/0971 Blauw Klok  6002/0580 Autumn herfst bladeren      6002/0478 Noor! design Cutting & Embossing stencil Doilie rond  6002/0641 Stans Garden Grasrand Mini Distress Ink Pad Squeezed Lemonade

 Mini Distress Ink Pad Spiced Marmalade Mini Distress Ink Pad Ripe Persimmon Mini Distress Ink Pad Peeled Paint



Geen opmerkingen:

Een reactie posten