Pagina's

vrijdag 17 november 2017

Eighteen


Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik weer eens heel iets anders voor jullie en wel een tasje gepimpt voor een jarige.


De basis is paars cardstock en het design papier dat ik heb gebruikt komt van het stansblok shabby christmas.


In het midden heb ik de kadermat mal gebruikt.


Daar achter heb ik de viewmaster en de vlaggenlijn gebruikt en die is natuurlijk voor alle doel einde te gebruiken.


En de bingo kaartjes komen uit het stansblok  lavendel.


En voor de maand december in aantocht is dit natuurlijk heel leuk als kesrtgeschenk.


Ik hoop dat ik jullie hier mee hebt kunnen inspireren en


zie jullie graag de volgende keer weer. 
Fijne dag allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten