Pagina's

zondag 31 december 2017

Dotterbloem

Hallo allemaal

Vandaag heb ik mijn water colour markers van Winsor & Newton weer eens uit de kast gehaald. Ze zijn zo leuk om stempels afdrukjes mee in te kleuren, maar ook achtergronden kun je hier heel goed mee maken.



Voor deze kaart heb ik de Dotterbloem stempel van Noor!Design gebruikt. Ik heb hem op aquarel papier gestempeld met transparante embossing inkt. Daarna witte embossing poeder er over heen gestrooid en alles verhit met de heattool. 

6410/0455 Stempel Dotterbloem

Voor het in kleuren heb ik  yellow Ochre en Cadmium Yellow Hue gebruikt en voor de steeltjes Sap Green. Op een craftsheet breng ik wat inkt aan en met een kwastje en een beetje water breng ik de kleuren aan op het papier. Alleen de donkere accenten heb ik rechtstreeks aangezet met de markerpen. Voor de achtergrond heb ik de kleuren Prussian en Cerulean blue gebruikt.

Water Colour Set 12 stuks

De tekst stempel is ook van Noor! Design. De grote tekst ''Gefeliciteerd'' kun je combineren met de andere kleine tekst stempeltjes uit deze set. Ik heb gekozen voor een verjaardags kaartje.

6410/0457 Stempelset Teksten Gefeliciteerd

Het stempel afdrukje heb ik gemat op bijpassend donker geel cardstock en daarna het geheel op een dubbel gevouwen basis kaart geplakt. Het lint en het strikje geven de kaart een leuke extra.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart. 
Bedankt voor het bezoekje.
Groeten 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6410/0457 Stempelset Teksten Gefeliciteerd 6410/0455 Stempel Dotterbloem Water Colour Set 12 stuks135080/1001 Hittebestendige mat HIT27089 Ranger Heat Tool524610 Hero Arts Embossing Powder White

Geen opmerkingen:

Een reactie posten