Pagina's

zaterdag 23 december 2017

Er is altijd tijd voor thee en cake

Hallo allemaal,

Aangezien ik dol ben op thee vind ik de uitbreiding van de Afternoon tea collectie geweldig en wilde ik graag aan de slag met de leuke stempels, stansen en het designpapier. Hieronder zie je het resultaat.

Voor dit kaartje heb ik het design papier uit de set Afternoon tea 6011/0535 gebruikt. Wat zitten er weer een leuke papiertjes in deze set. Het matcht allemaal weer super.


In het midden van mijn kaartje heb ik de blauwe mal Open hart + vlinder 6002/0381 verwerkt.


De nieuwe kopjes met bordjes uit deze serie zijn super leuk te stapelen.

 Je kunt ze embossen en een kleurtje geven met inkt voor meer detail. Ik heb allerlei leuke takjes en bloemetjes ertussen geschoven om het een leuk sfeertje te geven.

Afternoon tea kopjes + theepot.
6002/0976

Ik heb de theepot wat schuin boven de kopjes geplakt, zodat het lijkt of je het bovenste kopje inschenkt.  In het midden van het hart heb ik een stempelafdruk gemaakt met de nieuwe stempelset Teksten Afternoon tea 6410/0465.


Zo heb je met een paar materialen al snel een leuk kaartje. 

Bedankt dat je een kijkje bent komen nemen op het blog. 

Creatieve groetjes.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten