Pagina's

vrijdag 22 december 2017

Tea for Two



Ja het is bijna zover kerstmis, maar ik heb vandaag een kaartje met de Shape Art Frame label van Dutch Doobadoo gemaakt voor jullie en ze zijn ook zo leuk die labels.


Als basis heb kraft en ecru cardstock gebruikt en het mooie design papier van Joy afternoon tea en het mooie knipvel tea party uit de serie knipvellen afternoon tea.


Natuurlijk heb ik ook weer een oude mal gebruikt, want oud en nieuw kan altijd samen.


De theepot en kopjesrand  samen met de nieuwe theepot en dat mooie vintage cirkelrandje wat ik heb gemat op kraft.


Verder heb ik op de kaart de nieuwe tekststempel afternoon tea gebruikt op een klein labeltje wat een beetje verborgen zit achter de bloemen.


De tekst die ik heb gebruikt luidt thee voor 2 en er staan zoveel leuke teksten op.


Verder nog wat leuke charms erop verwerkt die ik had liggen en natuurlijk afgewerkt met bloemen en strikjes.


Ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten, rest mij alleen nog jullie hele fijne kerstdagen toe te wensen en graag tot een volgende keer maar weer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
Goedenmorgen allemaal


































Geen opmerkingen:

Een reactie posten