Pagina's

vrijdag 26 januari 2018

Jingle Bell


Goedenmorgen allemaal

Ja valetijnsdag nadert en ik zit gewoon weer in de kerstsfeer met als basis de Dutch Doobadoo Shape Art Label.



Verder heb ik voor de kaart kraft en ecru cardstock gebruikt met het designpapier believe in the magic.



In het midden heb ik ribbelkarton gebruikt en de mooie winter wishes sterrencirkel.


Op de cirkel heb ik wat leuke strassteentjes geplakt en het bloementoefje heb ik bewerkt met de leuke twigs takjes.


De sterrentjes op de kaart komen van de one of a kind sneeuwbol en voor het label heb ik weer die mooie pons gebruikt.


Nou ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om weer even in de kerstssfeer te zitten en voor nu een hele fijne freubeldag gewenst. Tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten