Pagina's

vrijdag 5 januari 2018

Tea Time


Goedenmorgen allemaal

Allereerst wil ik jullie een heel mooi, gezellig en creatief 2018 toewensen en dat we maar heel lang van al het moois mogen genieten. Vandaag heb ik een soort van kaart/boekje gemaakt met  theezakjes.


Dit is de voorkant van het boekje en als basis heb ik wit cardstock, kraft en design papier secret garden gebruikt. Bovenaan de leuke theepot met kopjes randstans en aan de zijkant de sierlijke cirkels randstans gebruikt.


Het leuke plaatje komt van de knipvellen serie afternoon tea /cup of tea en die zijn zo leuk en niet alleen voor de theeliefhebber, maar ook aan de koffie liefhebber is gedacht.


Ik heb het deze keer is in een beetje shabby chique stijl gehouden en daar komt het mooie design papier echt tot zijn recht. Verder heb ik het plaatje bewerkt in de mooie cirkel/vlinder mal.


Aan de binnenkant heb ik gebruik gemaakt van de ronde doilie die ik twee heb uitgestanst en daarna door midden heb gesneden en bewerkt met vintage distress voor de iets oudere look.



Zoals je ziet kan je er acht zakjes in kwijt maar met een beetje fantasie kan je er ook iets anders in doen.


Natuurlijk heb ik verder de mallen zoals de kopjes en theepot uit de serie afternoon tea gebruikt. Het was voor mij weer een hele klus, maar wel weer heel leuk om te doen.


De zijkant bewerkt met een leuk bronsen item en een mooi pareltje erop geplakt en dat alles met de DDD-lijm gedaan. En zo weer een leuk cadeautje voor een theeliefhebber of gewoon lekker voor jezelf.



En om dit leuke kaart/boekje af te sluiten heb ik kant gebruikt om het tot een strik te maken.


Ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten en zie jullie graag een volgende keer weer.


=
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)












































Geen opmerkingen:

Een reactie posten