Pagina's

vrijdag 19 januari 2018

Vintage roses


Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik met de Dutch Doobadoo Shape Art Heart Tag een kaartje gemaakt voor jullie.


Als basis heb ik cardstock ecru gebruikt met het nieuwe paper bloc vintage roses.


Verder heb ik weer een magnolia stempel gebruikt en ingekleurd met de copics.


Zoals je al kan zien heb ook ik die mooie nieuwe floral flourishes chrysant mal verwerkt op mijn kaart.


Eigenlijk wel weer 1 van mijn favorieten geworden zo leuk om te gebruiken en te verwerken.


Ik heb ditmaal de bloem uit design papier gestanst, maar je kan natuurlijk ook gewoon bijvoorbeeld de bloem zelf een kleurtje geven met inkt.

Voor de pijl op mijn kaart heb ik die mooie banner punch gebruikt die hier ideaal voor is.


Ik hoop dat ik jullie weer op ideeen heb gebracht en wens jullie een fijne freubeldag toe en tot de volgende keer. Fijne dag allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten