Pagina's

vrijdag 9 februari 2018

Little Miracle


Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik mij laten inspireren door de Skechts Challenge bij Dutch Doobadoo met de cart art zuigfles.


Als basis heb ik wit cardstock genomen en het design papier van paperbloc la vie est belle.


Het design papier heb ik bewerkt met de papierdisstresser en gemat op wit cardstock.


Het lieve plaatje heb ik uitgestanzt met het blauwe hart en het plaatje komt uit de knipvellen serie afternoon tea.


Verder heb ik me kaart weer met wat bloementjes, vlindertjes en tekststempel op geleukt.


Tussen de bloementjes de mooie chrysantenblaadjes/takjes verwerkt van de floral flourishes mal.


En zo hebben we een leuk geboorte/felicitatie kaartje klaar liggen voor een new born.


Ik zie jullie graag een volgende keer weer. Alvast een heel fijn weekend gewenst.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten