Pagina's

vrijdag 2 februari 2018

Love Letters


Goedenmorgen allemaal

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo shape art frames label een oudje, maar hij blijft mooi.


De basis is gemaakt van wit en zwart cardstock en uitgewerkt met het mooie papier bloc love letters.


En met valetijnsdag in aantocht lekker veel harten erop verwerkt zoals het scraphart, vlinderhart en aan de zijkant de hartjes randmal waarvan ik de gaatjes heb dicht gelaten.


En zoals het gaat op valentijnsdag verstuur je natuurlijk een love letter hiervoor heb ik de clearstamp sending messages gebruikt en op design papier gestempeld.


Voor het plaatje heb ik weer een leuke stempel gebruikt van Tilda met hoe kan het anders een love letter en heb ik ingekleurd met mijn copic stiften.


De onderkant van de kaart heb ik afgewerkt met takjes en wat bloemen en de bovenkant met een strik.


Nou als dit geen liefde is, ben benieuwd wat er komen gaat op valentijnsdag en jullie?


Dank je wel voor het langs komen en graag tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




























1 opmerking:

  1. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty
    ចាក់បាល់

    BeantwoordenVerwijderen