Pagina's

donderdag 15 februari 2018

Noor & Zo DenDennis Demo

Hallo allemaal,

zaterdag 17 februari kom ik een demo geven bij Noor & Zo met de prachtige Stansen van DenDennis. Deze dag duurt van 10.00-16.00. Kom je ook? Corry Dank is er ook en bij haar kun je aanschuiven om een stempelafdrukje in te kleuren met l'Aquarelle van Sennelier.


Misschien kennen jullie DenDennis wel. Hij is een echte haker en heeft daarin verschillende leuke boeken met karakters zoals de Partypooper en Pakezel. Deze figuren heeft hij nu ook uitgebracht als stansen. Hierboven zie je dus de Partypooper die ik gebruikt heb op de mooie Shape art mal van Dutch Doobadoo.

6002/3117 Dendennis Party - Dendennis PartypooperAfbeeldingsresultaat voor DenDennis viert feest

Ben je benieuwd welke figuren er nog meer zijn? Kom dan langs bij Noor & Zo ik ga je alle figuren laten zien en hoe je ze in elkaar kan zetten.


Voor dit kaartje heb ik de ster van Dutch Doobadoo gebruikt, deze heb ik in verschillende formaten uitgeknipt. Daarna heb ik hem op een plastic hoes gelegd en ben ik met mijn Fusetool om de ster heen gegaan. Het laatste stuk heb ik even open gehouden om de pailletten en mini beads erin te doen. Als je daarmee klaar bent maak je het laatste stuk dicht. 


DenDennis komt ook met leuk 3 sets leuk papier. Één set is met papier met een haak motief, één set is met uni kleuren, die speciaal voor de figuurtjes zijn en er komt een set met leuk feestpapier.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en zie ik jullie zaterdag bij de demo

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6011/0555 Papierset - Dendennis Party-patterns   6011/0554 Papierset - Dendennis Party crochet colors  6002/3117 Dendennis Party - Dendennis Partypooper

470.713.116 Shape Art Star  WR662533 We R Fuse Photo Sleeve Tool





Geen opmerkingen:

Een reactie posten