Pagina's

vrijdag 30 maart 2018

Fijne Paasdagen!

Hallo allemaal,

Het is Goede Vrijdag en daarom heb ik vandaag een paaskaartje voor jullie. Ik ben aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo Card Art Paasei.


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit wit cardstock. De randen gerild en omgevouwen. Voordat ik het dichtplak, heb ik eerst een stuk uit de voorkant gescheurd. Hierachter heb ik de Dutch Doobadoo Softboard Honeycomb geplakt. Ook uit het designpapier heb ik een stuk gescheurd en dit op de voorkant geplakt. Daarna op de achterkant het designpapier Carpe Diem van Noor! Design geplakt. Daarna heb ik het doosje dichtgevouwen.

De stempel van Magnolia heb ik ingekleurd met de Faber Castell Polychromos. Wil je dit ook leren? Kom dan gezellig naar de kleurworkshop met de Faber Castel Aqua potloden van Corry op 11 april. Je kunt je HIER opgeven. 


En natuurlijk mogen de leuke Mon Ami konijntjes Roger niet ontbreken. Op de grasrand heb ik de leuke kleine bloempjes uit de Little Happiness serie.


Bovenaan het ei heb ik de takjes uit de One of a Kind Tuinset gehaald. En hierop heb ik weer die kleine bloemetjes geplakt. In de bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen wit en rose.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en natuurlijk hele fijne Paasdagen!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.597 Card Art Paasei  870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm  870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit 

870.003.019 Dutch Doobadoo Pearl Pen roze  6002/0503 One of a Kind Tuinset  6002/1023 Mon Ami Roger konijn

FC-110011 Faber Castell Kleurpotlood Polychromos Blik à 120 Stuks


Geen opmerkingen:

Een reactie posten