Pagina's

donderdag 29 maart 2018

Scheveningen

Dag allemaal,


Vandaag wil ik jullie deze Lay-out laten zien.



Ik ben aan de slag gegaan met het nieuwe scr@pstencil. Met dit handige stencil kun je makkelijk verschillende Lay-outs maken. Je kunt in diverse vakjes foto's doen, of vakjes niet gebruiken, groter maken of de vakjes alleen vullen met designpapier zoals ik hier heb gedaan. Het design papier is het nieuwe papier in zeethema met als naam "Feeling Crabby".

6002/0857 Scr@p Stencil - Circle

Ik heb ervoor gekozen om de foto er in het midden op te plakken.


Het Visnet is ook een stans uit de nieuwe under the sea collectie van Noor! Design. Deze heb ik in stukken geknipt en achter de cirkel gedaan. In het visnet heb ik kleine zeediertjes vastgemaakt. Deze zeediertjes komen uit de stans hieronder. Ik heb ze met wit papier uitgedraaid en vervolgens met de blendingtool en inkt bewerkt.

6002/0768

De walvis komt uit dezelfde verpakking als het visnet en de dolfijn. Is deze niet schattig? Met de leuke golfjes ook uit het thema "Under the sea".


Hieronder zie je het dolfijntje, deze laat ik door een kleine ring springen. Dit is de kleinste ring uit de set van Mery's Frame werk cirkels.


Langs de randen heb ik bubbels gemaakt. 


Hier zie je nog een keer, een cirkel uit de set van Mery.

6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby

Hopelijk hebben jullie dit leuk gevonden.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


6002/0997 Mery's Frame werk cirkels    6002/0992 Under the Sea Walvis/dolfijn/net         6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby

6002/0857 Scr@p Stencil - Circle  6002/0768 Joy Stans  onderwater dieren (18st)6002/0519 Joy Stans Bubbels rand

6200/0226 Joy!Crafts blending tool mini6500/0022 Foam Tape 1,5 mm 12mmx2m8089/0202 Joy!Crafts Kraft 30,5x30,5 dikte 300 gsm






Geen opmerkingen:

Een reactie posten