Pagina's

zondag 4 maart 2018

Workshop - PanPastel Inkleuren


Vrijdag 16 maart geef ik de workshop inkleuren met PanPastel. We starten met het inkleuren van deze gave vlinder stempel. 


De vlinder stempel is van KaiserCraft en is zo gaaf om in te kleuren!

CS258 Clear Stamps Majestic Butterfly

Ik heb gekozen voor brui en oranje tinten die erg mooi bij elkaar passen.


Na het inkleuren van de vlinder gaan we met Gorjuss stempeltjes aan de slag. Deze laat ik later deze week in een blogpost aan jullie zien.


Na het inkleuren gaan we in de middag een kaart maken. Ik heb 2 voorbeelden die je kunt maken.

470.713.322 Swing Card Art Circle

Je mag kiezen uit deze nieuwe Swing Art kaart of een model met de Gorjuss stempels. 


We gaan met stempels en embossingpoeder aan de slag. Dat geeft in combinatie met PanPastel een geweldig effect.


Wat is de vlinder mooi he? 

Wil je ook naar deze workshop komen op vrijdag 16 maart? Geef je dan gezellig op. Er zijn nog een paar plekjes vrij.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Wie weet zie ik je dan. Een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Groetjes Joyce

1 opmerking:

  1. Lees ik daar Gorjuss?!!!
    Dit ziet er al geweldig uit, dus ik kan niet wachten wat je met het leuke Gorjuss dametje gaat doen.
    Ik ben maar een heel klein beetje (lees: Groot) fan van Gorjuss.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen