Pagina's

zondag 1 april 2018

Baby Girl

Hallo allemaal,

Elke week staat er bij Noor&Zo een product 'in the Spotlights'
Deze week voor Noor&Zo product inpiratie, 2 toffe mask art stencils van Dutch Doobadoo. Ik liet afgelopen week in onze facebook groep al een beetje zien waar ik mee bezig was en dit is mijn kaartje geworden: 


Afgelopen week zijn er van Dutch Doobadoo weer leuke tekenmallen uitgekomen waaronder deze Cascade Shape Art mal 470.713.163
Een prachtige nieuwe mal!

470.713.163 Dutch Doobadoo Shape Art Cascade

Het Design papier komt uit het kerst blokje 'Rustic christmas' 6011/0541 van Noor!design. Niet alleen leuk voor de kerst dus 😜

foto van Jolanda Bergmans.
Ik heb in het midden in cirkel gebruikt met een doorsnede van 10.5 cm.  De cirkel heb ik uitgesneden uit wit aquarel papier. Met Distress inkt heb ik verschillende tinten blauw aangebracht. Met de mask art 470.715.101 heb ik de bubbels aangebracht. Door nog eens met je distessinkt er over te gaan en iets harder te drukken worden de bubbels donkerder van kleur. De randen heb ik met een witte Molotow marker geaccentueerd. Met Glossy Accents heb ik wat waterdruppeltjes gemaakt.


Het stempeltje is van Mo Manning en ingekleurd met mijn alcoholmarkers. Hiervoor gebruikt ik het stempel papier van Joy!crafts. Ideaal voor het kleuren met Markers. Onderaan dit bericht zie je een lijst met gebruikte materialen. Achter de cirkel zie je de blauwe Ornament mal van Noor!6002/0699 Is het geen plaatje op dit kaartje? Ook het hoekje uit deze set heb ik gebruikt. Zie jij hem?

6002/0699 Blauw ornament met bloemen

De tekst 'Baby' en het veiligheidspeldje komen uit de One-of-a-kind set Baby 6002/0638.
Met een metallic pen van edding heb ik het speldje zijn zilveren kleur gegeven. Verder zie je nog ribbelkarton met geruit lint en een leuke bloementoef om het af te maken.

6002/0638 One of a Kind Baby

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn baby kaartje.
Bedankt voor jullie bezoekje
Fijne zondag


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.163 Dutch Doobadoo Shape Art Cascade 470.715.101 Mask Art A5 Grunge dots 6002/0699 Blauw ornament met bloemen8011/0700  Stempelinkleurpapier

6002/0638 One of a Kind Baby Molotow Marker 127HS - wit  - 1,5mm Crossover Mini Distress Ink Pad  Tumbled GlassGAC27898 Ranger Glossy Accents mini


2 opmerkingen: