Pagina's

donderdag 26 april 2018

Bubble Party

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met Hanna het Nijlpaard en heb ik een mooie schudkaart gemaakt.


Deze kaart heeft ook in het Joy! News gestaan dit is een gratis Magazine dat je in de winkel kunt krijgen. Als basis heb ik een label gemaakt. Daaruit heb ik bij beide een vierkant gesneden op precies dezelfde hoogte. 

6002/1039 Mon Ami Hanna

Met de fuse heb ik een vierkant pocket gemaakt met daarin pailletten. Deze plak ik vast met transparante dubbelzijdige tape. de labels plak ik vervolgens op elkaar. Daarna ben ik met de afwerking begonnen, het designpapier en de stansen.


Bij dit thema vond ik de bubble rand van Mery erg mooi. Deze kun je midden op je papier doen, zoals ik hieronder heb gedaan. Leuk effect he?


Met Hanna kun je leuk spelen, door de oogjes en de tandjes anders te plakken bijvoorbeeld. Maar ook met de armpjes en beentjes. Is ze niet schattig? Om Hanna makkelijk in elkaar te zetten heb ik van Silhouette de Pick-Me-Up pen gebruikt. 

6002/0996 Mery's Cirkels-golfrand

Aan deze pen zit een soort van plakgum. Hiermee kan je hele kleine onderdeeltjes handig oppakken, lijm op doen en weer op de juiste plek vast plakken. Om te lijmen gebruik ik de handig lijmflesjes met een ultra dunne top.


Hopelijk heb ik jullie weer een beetje kunnen inspireren. 

6002/0519 Joy Stans Bubbels rand

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/1039 Mon Ami Hanna   WR662533 We R Fuse Photo Sleeve Tool6002/0996 Mery's Cirkels-golfrand

6500/0122 Tacky Tape 6 mm    6002/0519 Joy Stans Bubbels randTOOL4 Silhouette Pick-Me-Up

6200/0006 Ultrafiijne lijmflesjes 2 st.




1 opmerking: