Pagina's

maandag 2 april 2018

Er is altijd tijd...


Hallo Allemaal,

Er is zoals elke maand weer een te gekke sketch challenge bij Dutch Doobadoo gestart en dit is mijn kaartje hiervoor,wat ik graag nog even wat verder laat zien.



Dit de challenge, superleuk weer. Kijk ook nog even op het Dutch Doobadoo blog voor meer voorbeelden.

 



Het plaatje heb ik deze keer ingekleurd met Winsor & Newton brushmarkers.


Ik heb er een klein doosje tussen gemaakt zodat je er wat leuks in kan stoppen.


De bloempjes komen van de bloempjes lineaal superhandig met 1 x stansen heel veel kleine bloempjes. De leuke tekst komt van de stempelsheet van de afternoon thee serie.



Dit is mijn kaartje voor de challenge je hebt de hele maand de tijd om in te sturen .Doen jullie ook mee?

470.713.503 Card Art Cupcake

tot volgende week weer 
groetjes Corry

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.503 Card Art Cupcake Y129 Brushmarker Satin 8089/0213 Ribbelkarton Fijn A5

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit 870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten