Pagina's

zondag 8 april 2018

Good Wishes

Hallo Allemaal

Vandaag een bloemig kaartje voor jullie op het Noor&Zo blog.
De nieuwe Dutch Doobadoo mallen van deze maand zijn weer super!
Zo ook deze nieuwe Easel card.


Door de mal over te trekken met een potlood op je cardstock is je basis al heel snel gemaakt. Zo makkelijk deze tekenmallen.

470.714.664 Dutch Easel Card - Flower

Voor deze kaart heb ik het mooie design papier ''Vintage roses'' van Noor!design gebruikt. en dit gecombineerd met rood cardstock en andere rode accenten. De randen zijn bewerkt met Walnut Stain Distress Inkt. In het midden zie je de mooie blauwe cirkel mal 6002/0933 met hierop het stempel afdrukje.


Het afdrukje is van Mo Manning en ingekleurd met alcohol markers.
Door hem te matten op het rode cardstock springt hij er veel mooier uit. Het rode cardstock heeft een metallic laagje. De tekst hoort bij het Stempeltje (digitaal). Voor het inkleuren met alcohol markers gebruik ik graag  Stamping Colouring paper van Joy!crafts. 8011/0700.

6002/0503 One of a Kind Tuinset


Ook het ribbelkarton heeft een donker randje gekregen met Distress Inkt - Walnut Stain. In beide bloementoefjes heb ik het mooie fijne ''Vintage flourishes''  Varen takje 6003/0083 gebruikt. Ook zie je het notitieblaadje 6003/0082.  Het gietertje komt uit de One-of-a-kind Tuinset 6002/0503. Een perfecte stansen set je voorjaars kaartjes bijvoorbeeld.


Ik ga nog even van het mooie weer genieten. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn Easel kaart. Bedankt voor het bezoekje.

6002/0933 Blauw

Fijne Zondag


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.714.664 Dutch Easel Card - Flower 6002/0933 Blauw6002/0503 One of a Kind Tuinset 6003/0082 Vintage Flourishes Notities 8011/0700  Stempelinkleurpapier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten