Pagina's

vrijdag 6 april 2018

Lente!

Hallo allemaal,

Het is lente nu en als de weermannen (en vrouwen) het goed hebben, wordt het dit weekend ook echt heerlijk lenteweer. Om alvast in de stemming te komen, heb ik een lentekaart voor jullie. Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Lente gebruikt. 


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit wit cardstock. Daarna knip en snijd je dit uit.De binnenmaten heb ik overgenomen uit designpapier.

470.713.663 Card Art Spring A5

Voor het vrolijke gevoel heb ik het designpapier Rainy Days van Noor! Design gebruikt.


Uit de One of a Kind set Herfst heb ik het boompje gehaald. Die heb ik uit kraft gestanst en de bladeren uit groen cardstock. Ik ben verliefd op het Mon Ami schaapje Barbara. Wat een schatje is dat toch!

6002/1040 Mon Ami Barbara

Omdat ik Barbara iets te groot vond voor deze card art mal, heb ik er 2 lammetjes van gemaakt. Voor hett lammetje heb ik het kleinste rondje gebruikt en het kraagje. Dit op elkaar geplakt, hoofdje en voetjes eraan geplakt. En zo paste hij ook nog precies in het kruiwagentje. Deze komt uit de One of a Kind set Lente.


Omdat op het papier ook parapluutjes voorkomen, mocht de superleuke Vintage Flourishes paraplu niet ontbreken. Aan de onderkant heb ik een leuk bloemenrandje geplakt. Deze komt uit de One of a Kind set Lente. Die heb ik 2x gestanst, uit groen en rood cardstock. Uit het rode cardstock heb ik alleen de bloemetjes geknipt en op de groene bloemetjes geplakt. In het midden heb ik een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen wit.

6002/0700 One of a Kind Lente

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Natuurlijk ben ik heel benieuwd naar jouw creatie met deze Card Art mal. Plaats je hem ook in onze Noor & Zo Facebookgroep?

6011/0565 Paper bloc Rainy Days

Dan wens ik je nog een hele fijne dag. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en tot de volgende keer.

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.663 Card Art Spring A5  6002/1040 Mon Ami Barbara  6011/0565 Paper bloc Rainy Days

6002/0636 One of a Kind Herfst set  6002/0700 One of a Kind Lente  6003/0084  Vintage Flourishes Paraplu

8013/0024 Cardstock wit A4  870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm    870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

1 opmerking:

  1. Super !!!
    Laat de lente maar komen ...
    De paraplu nemen we voor lief.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen