Pagina's

vrijdag 13 april 2018

Relax!

Hallo allemaal,

Ben jij ook zo gek op strand en zee? En zie je je al zitten in deze heerlijke strandstoelen? Nou ikke wel hoor! Heerlijk relaxen. Om alvast in de stemming te komen heb ik vandaag deze strandkaart voor jullie.


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Egg gebruikt. De grootste maat heb ik uit wit cardstock gehaald, een maatje kleiner uit kraft en nog een maat kleiner uit designpapier Feeling Crabby van Noor! Design.

In het midden heb ik het plaatje geplakt op de blauwe mal vierkant vlinder met frame. Het grote vierkant uit wit cardstock en de binnenkant uit donkergroen cardstock.


Het koraal heb ik uit wit cardstock gestanst en daarna op kleur gebracht met groene, gele en roestbruine distress inkt. Achter de randmal heb ik nog de kleinere koraal geplakt. Ook deze heb ik op kleur gebracht. En hier weer achter heb ik nog de golvenrandmal geplakt. Die heb ik uit het designpapier gestanst.

Tussen het koraal zie je nog diverse afbeeldingen uit de Dutch Doobadoo Paper Art Nautical. En ook de Paper Art Bubbles mochten natuurlijk niet ontbreken.

De walvis heb ik ook uit wit cardstock gestanst. Na het embossen, laat ik het papier in de mal zitten. De ge-emboste gedeeltes heb ik gekleurd met zilverkleurige inkt. Daarna heb ik de bovenkant van de walvis gekleurd met grijze inkt.


De strandhuisjes heb ik gestanst uit wit en groen cardstock. Na het embossen laat ik het papier in de mal zitten. De ge-emboste gedeeltes heb ik ingesmeerd met de transparante structuurpasta van Dutch Doobadoo. Daarna heb ik het papier uit de mal gehaald. Voordat ik de embossingpoeder erover strooi, maak ik eerst de mal schoon voordat deze hard wordt. Nadat ik de embossingpoeder erover heb gestrooid, verhit ik dit met de heattool. Dit heb ik net zolang verhit totdat er witte bobbeltjes naar boven kwamen. Normaal is dit niet de bedoeling, maar voor dit huisje vond ik het wel een leuk effect hebben. 


En dan zijn we alweer bovenaan de kaart beland. Links zie je het visnet. En hierin heb ik het kleine dolfijntje geplakt. Deze heb ik na het embossen ook gekleurd met zilverkleurige inkt. 

Voor de tekst heb ik de One of a Kind alfabetbanner gebruikt. 

Bedankt voor je bezoekje op ons blog en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.161 Shape Art Egg A5  870.000.001 Structuurpasta transparant 100ml   870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm  

210.002.002 Dutch Doobadoo Heat resistant Craft sheet  6002/0987 Blauw Vierkant Vlinder met frame    6002/0988 Under the Sea Strandhuisje    


6002/0989 Under the Sea Koraal  6002/0992 Under the Sea Walvis/dolfijn/net  6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby  


6002/0654 Under the Sea Koraal  6002/0799 One of a Kind Alfabetbanner 29 st  

472.948.025 Laser Paper Art A5 Nautical  472.948.047 Laser Paper Art A5 Bubbles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten