Pagina's

donderdag 5 april 2018

Sweet Baby

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit lieve babykaartje zien! Afgelopen maand zijn er van Joy! Crafts veel stansen in het baby thema uitgekomen. Ik heb er een aantal verwerkt op deze kaart.


Als basis heb ik van wit cardstock een kaart gemaakt van 14,5x 14,5 cm met daarop designpapier van 14x 14cm. Achter het designpapier heb ik schulprandjes 6002/0960 geplakt. Dit is een super lief stansje en makkelijk om overal bij te gebruiken.  

6002/0663 Noor! No end Border Rand met snijwerk & bloemen

Het mooie rustige designpapier komt uit de scr@p lijn van Noor! Design en heet "Love this life, Girls" 6011/0536. Het papier heeft geen standaard kleuren voor een babykaartje, maar is wel heel rustig van kleur.

6011/0536 SCR@P Design Paper Love this Life Girls        6002/1038 Joy Stans Tekst baby + sokjes en beertje

De tekst Baby komt van het stansje dat je hierboven ziet. Aan de tekst baby, hangen nog sokjes en een beertje. In dit geval heb ik de sokjes eraf geknipt en compleet weggelaten, maar het beertje heb ik rechtsonder op mijn kaart geplakt.


Het schattige jongetje met de vlinder heb ik 3x uitgestanst. 1x in wit, dit is de huid en de vlinder, deze heb ik ingekleurd met de Brushmarkers. De 2x is in een groen stippeltjes papier, dit is de blouse geworden en 1x in een bruinige tint voor het haar en de broek. Is hij niet schattig? De vlinders die ik heb gebruikt, komen uit de prachtige vlinderrand 6002/0689. 

6002/1031 Joy Stans Jongetje met vlinder

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en leuke ideetjes gegeven. Leuk dat je langs bent gekomen!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/1031 Joy Stans Jongetje met vlinder6002/0663 Noor! No end Border Rand met snijwerk & bloemenAfbeeldingsresultaat voor 6002/0689

6002/0960 Joy Stans Smalle randjes - Schulp/Vijfhoek 6002/1038 Joy Stans Tekst baby + sokjes en beertje6011/0536 SCR@P Design Paper Love this Life Girls




Geen opmerkingen:

Een reactie posten