Pagina's

vrijdag 15 juni 2018

But first coffee

Hallo allemaal, 

Vandaag heb ik een cadeaukaart voor jullie gemaakt. Want hoe leuk is het om iemand te bedanken met een kleinigheidje. Hiervoor heb ik de superleuke Dutch Doobadoo Box Art Bag gebruikt.


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit wit cardstock. Die heb ik uitgeknipt en de vouwlijnen gerild. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier.

470.713.046 Dutch Box Art A4 Box Bag

Op het bovenste flapje heb ik aan de buitenkant een bloemetje geplakt.  


Ik wilde in deze kaart/tasje een klein cadeautje meegeven. Tegen de achterkant heb ik de Dutch Doobadoo Box Art Merci geplakt. Deze past precies in het tasje. 

470.713.017 Dutch Box Art Merci

Bovenaan heb ik nog de tekst Merci gemaakt met de One of a Kind Alfabet labels. Op de onderkant heb ik een blauwe Noor! mal geplakt met daarop de koffiestempel. En daarnaast nog een koffiebeker stempel.


Hier nog een foto met de merci chocolaatjes in het doosje. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

6011/0543 Paper bloc Hug in a Mug

Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.046 Dutch Box Art A4 Box Bag    870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm    470.713.017 Dutch Box Art Merci


6011/0543 Paper bloc Hug in a Mug    6410/0474 Stempel Set Coffee - Hug in a mug   6410/0475 Stempel Set Coffee - Coffeecup txt


6002/0452 Summer Lovin zonnebloem    6002/1049 One of a Kind Alfabet-labels  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten