Pagina's

vrijdag 29 juni 2018

But first Coffee!

Hallo allemaal,

De nieuwe Dutch Doobadoo Collectie ligt alweer in de winkel. En hij is weer zo gaaf!! Als echte koffieleut moest ik gewoon aan de slag met de Card Art Koffiekop. Het is een superleuke mal die ook niet te groot is.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier Hug in a Mug. Dit papier past precies bij deze mal.

Dutch Card Art Cup
470.713.675
470.713.675 Dutch Card Art Cup A5

In het midden heb ik een blauwe Noor! Mal geplakt. Ik heb hierbij een stuk van de linkerkant afgesneden. Hierboven op heb ik een stempel van Penny Black geplakt die ik heb ingekleurd met Brushmarkers. Links van de stempel heb een takje met bladeren en kleine bloemetjes geplakt. In het midden van de bloemetjes heb ik een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen. 

Rechtsboven heb ik de tekst geplakt. En rechtsonder de leuke koffiemok van Noor! Design. Hiervoor heb ik ook het designpapier Hug in a Mug gebruikt. Ik ben fan van dit papier. Het is echt zo mooi!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.675 Dutch Card Art Cup A5  870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit  6003/0085 Vintage Flourishes Coffeecup  

6410/0474 Stempel Set Coffee - Hug in a mug   6011/0543 Paper bloc Hug in a Mug  6002/1082 Floral Flourishes Rib Flowers



6002/0940 Heart Leaves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten