Pagina's

zondag 17 juni 2018

Magical Day


Hallo Allemaal

Vandaag een kaartje met het leuke Unicorn stempeltje van Bella Lulu. Een kaartje gemaakt in opdracht voor iemand waarvan de jarige 18 jaar wordt en gek is van Unicorns.


Met de Dutch Doobadoo shape art Label 4 heb ik de basis gemaakt.
Om het kaartje een stoerdere look te geven heb ik er zwart cardstock bij gebruikt op de lagen op te matten.

470.713.152 Shape Art Label 4

Het design papier ''Fantasy fields'' past er perfect bij. 


In de webshop van Noor&zo kun je heel gemakkelijk de leuke Unicorn digi stamps bestellen. Heb jij ze al in de webshop zien staan? Het voordeel van een digitale stempel is dat je ze in elk formaat kan printen.


Mijn Unicorn heeft op zijn hoorn een flinke laag glitters gekregen. Ook zijn snuitje een glimmend laagje.

470.715.805 Dutch Stencil Art Numbers 2


Met de Dutch Doobadoo stencil Numbers 2 heb ik de cijfers gemaakt. 18 jaar! Achter de cijfers zie je nog de sierlijke ovalen mal ''Sophia'' van Noor!Design. Ook deze heb ik gemat op zwart cardstock. zo knalt hij er lekker uit.

6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia

De tekst komt uit de Unicorn knipvel van Bella Lulu
Omdat ik graag het design papier met de Unicorns in 't zicht wil houden heb ik de kaart niet heel veel meer aangekleed. Zo jammer om het schattige printje te verstoppen.


Leuk dat jullie weer hebben gekeken. 

6001-1001 Bella Lullu Lilly Digi stempel

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Ik wens jullie nog een fijne Zondag. Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
470.713.152 Shape Art Label 4  6001-1001 Bella Lullu Lilly Digi stempel470.715.805 Dutch Stencil Art Numbers 2 6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia 3001/0001 Bella Lulu Knipvel Unicorns 870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm6200/0090 Joy!Crafts Trouvaille Machine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten