Pagina's

vrijdag 8 juni 2018

Mega Hobby Festijn - Dennis

Ook Nederlands bekendste mannelijke haker komt DenDennis. Hij is bekend van onder andere de populaire haakboeken: Prettig Gestoorde Amigurumi’s, Dendennis viert feest en Haken met Dendennis - Geluk & Vriendjes. Naast het uitgeven van haakboeken is hij ook ambassadeur van de Leprastichting, runt hij een grafische ontwerpbureau in Amsterdam en is getrouwd en heeft twee kinderen. Sinds twee jaar neemt hij voorzichtige stapjes in de handwerk branche en probeert hij nieuwe technieken eigen te maken. In 2016 kwam hij met 3 leuke Woodland Adventures en begin 2018 is zijn eerste papier stencil lijn uitgekomen borduurpakketten samen met Thea Gouverneur. In 2017 heeft hij een succesvolle baby accessoire lijn gelanceerd, met G.Brouwer & Zn, genaamd: Little bij Joy!Crafts.


Ik kijk enorm uit naar het Mega Hobby Festijn waar ik al mijn party karakters aan jullie kan tonen. Ik zal meerdere voorbeelden tonen waar mijn party mallen bij gebruikt zijn, en verder zal ik ook laten zien hoe leuk het is om de karakters in allerlei verschillende houdingen te zetten, zodat een kaartje een nog groter feest kan worden. 


En voor de echte liefhebber of verzamelaar zijn er ook limited edition Tijgernootjes mallen beschikbaar die je krijgt bij iedere aankoop van een Dendennis product.

Tot zaterdag!


Groetjes Dennis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten