Pagina's

donderdag 7 juni 2018

Mega Hobby Festijn - Hanny Röttjers

En dan is het mega Hobby Festijn bij Noor en Zo in Waspik. Naast heel veel leuke demo's van diverse merken, wil ik jullie zaterdag 9 juni laten zien wat je kunt doen met de handige Bullet Journal Stencils van Pronty.


Dat deze stencils erg leuk zijn om te gebruiken bij het maken van een bullet journal is logisch.
Maar ik wil je die dag laten zien dat deze stencils ook prima te gebruiken zijn bij het maken van kaarten, planners, traveler's notebooks, PL kaarten, tags enz.


Die dag neem ik mijn restanten van geverfd/gesprayed/met distress inkt gekleurd, of hoe dan ook gekleurd papier mee en laat ik je zien hoe je met deze restanten papier en de bullet journal stencils 
leuke projecten kunt maken. Dus heb je, net als ik, zin in een feestje met leuke demo's, dan zie ik je zaterdag bij Noor & 
Zo.


Wie weet, tot zaterdag.


Groeten Hanny Röttjers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten