Pagina's

donderdag 7 juni 2018

Mega Hobby Festijn - Marianne Swijnenburg


Mijn beurt om me aan jullie voor te stellen! Ik ben Marianne Swijnenburg, al zo´n 4,5 jaar werkzaam voor Crafters Companion, een groothandel gevestigd in UK. 

Image result for marianne swijnenburg

Ik werk het liefst met Spectrum Noir kleurmiddelen, vooral het maken van achtergrondjes en stempelen vind ik erg leuk om te doen. Ik probeer mezelf steeds uit te dagen, en ben door de veelzijdigheid van onze producten mezelf voortdurend aan het ontwikkelen.


Ik mag jullie mijn favoriete bezigheid demonstreren, en zal laten zien hoe je achtergrondjes maakt met o.a. Sparkles, markers op waterbasis waar een subtiel glimmertje aan is toegevoegd. Uiteraard laat ik zien wat je met de achtergrondjes kan doen! Verder werk ik met Spectrum Noir Illustrators (alcoholmarkers). De combinatie van beide producten is soms verrassend.
Ik heb er nu al zin in, tot zaterdag 9 juni a.s.!


Groetjes Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten