Pagina's

zondag 8 juli 2018

Coffee loves You


Hallo Allemaal

Leuk dat jullie even langs komen op het Noor&Zo blog. Zin in een kopje koffie?  Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de koffie mallen en stempeltjes. En heb ik het Memorydex kaartje gebruikt op mijn kaart.


Met de handige mal van Bella Lulu kun je nu ook heel gemakkelijk je design papier matten. Ik heb de eerste keer het kaartje uit wit cardstock gesneden. Als je daarna de binnenkant van de mal overtrekt op je design papier en deze uit knipt, heb je een perfect passend design papiertje. Een toffe basis set met 4 extra Tab-jes

3000/0001 Bella Lulu stansmal memory cards

De basis heb ik gemaakt met de Shape Art mal -Label 5 van Dutch Doobadoo. Onderaan dit blog bericht zie je hem ook in het overzicht lijstje staan. Het Design papier komt uit het '' Prima Balerina'' blokje van Noor!Design 6011/0560.



Het stempeltje is een digitale stempel van C.C design en ingekleurd met alcohol markers. De tekst heb ik gestempeld met donker bruin Stazon inkt - Timber Brown en komt uit de coffee serie van Noor! De vlinders komen uit de Crafty Coctail set van Noor! 6004/0010 .Uitgesneden uit hittebestendige mica en daarna gestempeld en bewerkt met embossingpoeder.


6410/0476 Stempel Set Coffee - Enjoy 6410/0475 Stempel Set Coffee - Coffeecup txt

Achter de verschillende lagen zie je nog de blauwe Ovaal mal met sierrand. 6002/1044. Aan de linkerkant heb heb ik de koffiebeker stempel gebruikt en aan de rechterkant de koffiebeker mal uit de Vintage Flourishes collectie.


Het lavende takje heb ik deze keer in het roze gemaakt. Zo past hij helemaal bij het kaartje. Onderin nog een grote bloem met de ''Garden Leaves'' bladeren 6002/0939.
Dit was mijn kaart voor deze week. Zo zie je dat de memory dex kaartjes niet alleen leuk zijn aan je spinner maar ook leuk zijn op een kaart.  Tot de volgende keer.

Groetjes 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
3000/0001 Bella Lulu stansmal memory cards Bella Lulu Rolodex / memorydex kaartjes 25 st. wit470.713.144 Shape Art Label 5 6410/0476 Stempel Set Coffee - Enjoy 6410/0475 Stempel Set Coffee - Coffeecup txt 6003/0085 Vintage Flourishes Coffeecup

6004/0010 Crafty Cocktail Vlinders6002/1044 Ovaal Blauw met sierrand 6002/0541 Stansmal Lavendel + Strik 6002/0939 Garden Leaves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten