Pagina's

zondag 22 juli 2018

Happy Birthday


Hallo Allemaal

Ik ben helemaal fan van het nieuwe ''Sailing Home'' papier van Noor! Te gek deze zachte maar stoere kleurtjes bij elkaar.


Als basis voor deze kaar heb ik een dubbelgevouwen kaart gemaakt met een afmeting van 15 x 10.5 cm. Met hierop het leuke geruiten design uit deze set.

6011/0569 Paper bloc Sailing Home

Verschillende lagen heb ik gemat op wit en blauw cardstock.



 Hiervoor heb ik de handige kleurenwaaier van Vaessen Creative gebruikt. Zo veel mooie Florence Cardstock keurtjes bij elkaar. Zo kun je heel gemakkelijk een bijpassende kleur cardstock bestellen

2928-999 Florence Cardstock Kleurenwaaier

In het midden zie je mijn favoriet, Ribbelkarton. En door de bruin tinten in het design papier past het er helemaal bij. Aan de rechter kant zie je de nieuwe kanten Noor! rand mal. Echt een plaatje

6002/1142 Blauw Kantrand

Na het rennen zin in een bakkie? Ook de koffie beker van Noor! zie je op het kaartje. Ik heb hem verhoogd opgeplakt met foam tape.


Het stempeltje is een digitale stempel van Mo Manning en ingekleurd met mijn alcohol markers. Met Frantage Enamel dots heb ik de leuke opliggende dotjes gemaakt

FREG030 Stampendous Frantage Ivory / Brown

De kaart verder afgewerkt met een grote knoop, jute touw en houten sterren.


Hebben jullie al een leuke kaart gemaakt met het mooie ''Sailing Home'' papier? Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn mannen kaartje.


Bedankt  voor het bezoekje en tot volgende week

Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6011/0569 Paper bloc Sailing Home 6002/1142 Blauw Kantrand 2928-999 Florence Cardstock Kleurenwaaier 2928-060 Florence cardstock spa  8089/0214 Ribbelkarton fijn A4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten